სსიპ აკაკი წერეთლის სახელობის ქალაქ ბათუმის
N 11
საჯარო სკოლის
ინკლუზიური განათლების განხორციელების სამოქმედო
გეგმა
2021-2022 სასწავლო წელი
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
2021 |
2022 წელი |
||||||||
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|
||||
1 |
სპეციალურ მასწავლებელთან/მასწავლებლებთან, ფსიქოლოგთან ხელშეკრულებ(ებ)ის გაფორმება (საჭიროების შემთხვევაში) |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
ისგ
ჯგუფის/ჯგუფების შექმნა (შესაძლებელია წლის განმავლობაში ნებისმიერ
დროს გამოვლინდეს სპეციალური საჭიროება და შესაბამისად, სკოლას მოუწიოს ისგ ჯგუფის
შექმნა) |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
სსსმ მოსწავლის/მოსწავლეების შეფასება
(შესაძლებელია წლის განმავლობაში ნებისმიერ
დროს გამოვლინდეს სპეციალური საჭიროება) |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
ისგ ჯგუფის სხდომების ჩატარება |
ისგ ჯგუფები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
სსსმ მოსწავლის მშობელთან/მშობლებთან კონსულტირება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
მასწავლებლების კონსულტირება
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებასთან დაკავშირებით (საჭიროების შემთხვევაში)
|
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა
(საჭიროების შემთხვევაში) |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
მასწავლებლების კონსულტირება
სასწავლო პროცესში სსსმ მოსწავლის აქტიურ ჩართულობასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
მასწავლებლების კონსულტირება
სასწავლო მასალის ადაპტირებასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
სასკოლო სასწავლო
გეგმაში ცვლილების შეტანა სსსმ მოსწავლეთა ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის დამტკიცებასთან/შეთანხმებასთან
დაკავშირებით (საჭიროების შემთხვევაში) |
სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
სსსმ მოსწავლეების
სასკოლო გარემოსთან ადაპტაციის ხელშეწყობა |
სასკოლო საზოგადოება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
საჭიროების შემთხვევაში
მოსწავლესთან დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება დასახული მიზნის მისაღწევად |
სპეციალური მასწავლებელი, მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
საჭიროების შემთხვევაში,
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზება და განსახორციელებელი ღონისძიებების
ერთობლივად დაგეგმვა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
დამრიგებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
სსსმ მოსწავლესა და კლასის დანარჩენ მოსწავლეებს შორის პოზიტიური ურთიერთობების ჩამოყალიბებასა და ჯგუფთან მიკუთვნებულობის ხარისხის გაზრდაზე ზრუნვა |
დამრიგებელი, მასწავლებლები, მოსწავლეები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
სსსმ მოსწავლეების
შესაძლებლობებზე მორგებული სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა (საჭიროების შემთხვევაში) |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
სსსმ მოსწავლეების
შესაძლებლობებზე მორგებული აქტივობების განხორციელება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
სსსმ მოსწავლისთვის
შესაბამისი სავარჯიშოების მომზადება |
სპეციალური მასწავლებელი, მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
ლექციების
ჩატარება, გასაუბრება მასწავლებელთა, კანონიერ
წარმომადგენელთა და მოსწავლეთა სოციალური კულტურის ასამაღლებლად |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
მასწავლებლების კონსულტირება
სასწავლო პროცესის დაგეგმვასთან, სსსმ მოსწავლის აქტიურ ჩართულობასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
მასწავლებლების კონსულტირება
სასწავლო მასალის ადაპტირებასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
მშობლისათვის/კანონიერი
წარმომადგენლისთვის კონსულტაციების გაწევა შესასრულებელ
სავარჯიშოებთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
სსსმ მოსწავლის მიღწევებისა და აკადემიური
მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
დამრიგებელი, მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით მიღწეული შედეგების განხილვა,
გამოწვევების, გამოყენებული სწავლების სტრატეგიების ეფექტურობის შეფასება |
ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
ტრენინგებისა და სემინარების დაგეგმვა
(სწავლების სტრატეგიები/ მეთოდები და ა.შ) |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მატერიალურ-ტექნიკური
უზუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
ტრენინგ-სემინარებზე მიღებული ცოდნის კონსულტირება
და პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
ინკლუზიური განათლების პროცესის შიდა მონიტორინგის განხორციელების წესის დამტკიცება
/ცვლილების შეტანა (საჭიროების შემთხვევაში) |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის
ჯგუფის შექმნა/ცვლილების შეტანა |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
სსსმ მოსწავლის სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება |
მონიტორინგის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
2022 წლის ბიუჯეტში ინკლუზიურ განათლებასთან
დაკავშირებით შესაბამისი თანხების გათვალისწინება |
დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, ბუღალტერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
რესურსოთახის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის
შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი, მატერიალურ-ტექნიკური უზუნველყოფის
კოორდინატორი, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
სსსმ მოსწავლეებისთვის სასწავლო რესურსების
შეძენა |
დირექტორი, მატერიალურ-ტექნიკური უზუნველყოფის
კოორდინატორი, ბუღალტერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
დირექტორი, ინკლუზიურ
განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ს
Комментариев нет:
Отправить комментарий